Често задавани въпроси

Ако имате още въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.

За индивидуални клиенти

Полицата за застраховка „Живот“ е договор между Вас (притежателя на полицата - застрахования) и застрахователната компания (застрахователя). Съгласно условията на договора за застраховка „Живот“ застрахователят ви защитава от последствията от неочаквани неблагоприятни събития, които могат да окажат влияние върху жизнения стандарт на семейството Ви, в замяна на плащане на периодични застрахователни премии.

Препоръчително е да помислите за застраховка „Живот“, ако някой зависи от Вашия доход или Вие самите търсите начин да подсигурите бъдещите си финансови планове и просперитет. По същество Вие прехвърляте риска (загуба на дохода) на застрахователя, като плащате такса, или “премия” на застрахователя.

Прехвърлянето на отговорността и риска е полезно както по отношение на личния Ви живот, така и във връзка с Вашия бизнес. Ние можем да посрещнем този риск!

Застраховката „Живот“ ви дава чувство за сигурност, когато знаете, че може да се възползвате от парите от нея, за да подкрепите членовете на семейството си, в случай че ви сполети нещо непредвидено.

Злополуките са неочаквани и непредвидими и могат да променят живота Ви за миг. Злополуки могат да сполетят всеки, независимо от възрастта или здравословното състояние, и сериозно да повлияят на личния или семейния жизнен стандарт, защото претърпелият злополука губи дохода си и може да се сблъска с допълнителни разходи, които да не е в състояние да посрещне.

Независимо от възрастта, семейния или финансов статус, всички остаряваме. С напредване на възрастта имаме нужда от все повече и повече средства, с които да покриваме личните си нужди и нуждите на хората, които обичаме. Освен това всеки има мечта, която би желал да осъществи в бъдещ момент.

За да закупите застрахователна полица, трябва да се срещнете с някой от нашите застрахователни консултанти. Той внимателно ще анализира личните Ви нужди и ще Ви предложи най-доброто застрахователно решение. Можете да се свържете се с някой от нашите офиси в удобно за Вас време, за да се възползвате от нашите услуги.

Малко са рисковете по отношение на падежа на Вашата полица. Те може да са свързани или с Вашата способност да поддържате плащанията си, или със стабилността на самата застрахователна компания. Положителното развитие на икономиката през изминалото десетилетие (вижте информацията за развитието на пазара), както и членството на България в ЕС задава положителна обща перспектива. Във всеки друг случай компанията ще застане зад Вас, като Ви дава различни възможности да обезпечите продължаването на Вашия застрахователен план. Можете да разчитате на МетЛайф, една от най-големите и най-доходоносни и стабилни застрахователни организации в света.

За бизнес клиенти

Когато собственикът или друга ключова фигура (всеки човек, чиято смърт ще доведе до значителни финансови загуби за бизнеса) почине, може да се използва застрахователен план за продължаване на бизнеса, за да се осигури необходимият ресурс за неговото обезпечаване, така че той да продължи да съществува и да се развива.

Различните фирми често използват застраховката „Живот“, за да осигурят печалба за служителите си. Те ползват всички или част от натрупаните средства като част от общ пакет, с който мотивират служителите си.

Обслужване на клиенти

Наша отговорност е да Ви предоставим пълна информация за Вашите съществуващи полици, както и по отношение на всички допълнителни възможности, които компанията може да Ви осигури. Ако имате въпроси относно вашата застрахователна полица, се свържете със застрахователния си консултант, който ще обработи запитването незабавно и ще Ви предостави цялата необходима информация.

При настъпване на застрахователно събитие трябва да се свържете с Вашия застрахователен консултант или някой от застрахователните офиси на компанията възможно най-бързо. Тогава ще Ви бъде предоставена цялата необходима информация за това как да обработите Вашата претенция конкретно по отношение на Вашия случай.

Застрахователните полици на МетЛайф са валидни 24 часа в денонощието, 365 дни в годината навсякъде по света. В случай че настъпи застрахователно събитие в чужбина, трябва да информирате компанията възможно най-бързо и да следвате инструкциите, които ще получите за това как да процедирате с щетата.

В случай че сте пропуснали плащане и полицата Ви е влязла в гратисен период, се свържете с обслужващия Ви агент, за да обсъдите с него възможностите за запазване на полицата. „МетЛайф“ цени клиентите си и ние винаги сме готови да потърсим решение за Вас.

При промяна в обстоятелствата и информацията за Вашите данни (адрес, информация от личните документи и др.), се свържете с Вашия застрахователен консултант, който ще направи необходимото за осъществяване на промяната.

В случай че желаете да промените някоя от опциите на Вашия застрахователен договор (да увеличите годишната премия или да промените бенефициентите), се свържете с Вашия застрахователен консултант, който ще направи необходимото за осъществяване на промяната.